2012. június 17., vasárnap

A nyalóka, mint dekoráció

Szerintem a nyalóka elsősorban arra való, hogy megegyük, de mostanában egyre inkább kiderül számomra, hogy dekorációnak is jó. Persze a végén ugyanúgy az lesz a sorsa, hogy megeszik, de előtte egy ideig dekorációként is funkcionál.
A múlt héten Rita barátnőmnek volt a születésnapja, könyvet kapott és a csomagoláshoz használtam fel egy lila miniszív nyalókát.


Közben kutattam kicsit a neten, és találtam egy hasonló, gyerekverziós megoldást is, ami nagyon tetszik.



Az előző bejegyzésemben van kép arról, hogy esküvői képeslaphoz is nagyon passzol a mininyalóka. Esküvői meghívóba beletűzve is el tudom képzelni....

Képeslap témában találtam egy nagyon helyes karácsonyi megoldást. Az ötletet többféleképpen lehet haszonsítani, például gyerekzsúr meghívónál is - már látom magam előtt :)


Van Valentin-napi változat is, de szerintem ez annyira aranyos, hogy szinte bármilyen alkalomra behelyettesíthető.


 Akár a vágott virágot is ki lehet váltani a nyalókaközepű papírvirággal. Óvónénik biztosan örülnének neki, vagy például jó anyák napi ajándék lehet. Igazából ez is univerzális és nagyon könnyű megcsinálni, muffinpapír az alapja.



Összességében mind szuper ötlet, csak azt sajnálom, hogy mindegyikhez vásárolt nyalókát használnak. Pedig házilag is nagyon könnyű nyalókát gyártani, és akkor pontosan tudod, hogy mi van benne. Nincs benne például tartósítószer, ízfokozó vagy más nem kívánatos adalékanyag. Ha színezni kell, akkor van természetes ételfesték, ha íz kell, akkor léteznek erre is természetes megoldások. Nekem pl. ezek nagyon fontos dolgok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése